Nieuwe ouders

Bent u geïnteresseerd in onze school? Wij horen het graag en nodigen u met plezier uit voor een kennismaking.
U krijgt dan een rondleiding door de school en beantwoorden wij al uw vragen!

Om echt een goede indruk te krijgen is het belangrijk om een school te bezoeken. Verhalen van de school zelf en verhalen van anderen zorgen voor een eerste beeld. Veel belangrijker om voor uw kind een goede schoolkeuze te kunnen maken, is úw idee, indruk en gevoel. Dit kunt u krijgen als u bij ons binnen bent geweest, zelf heeft rondgekeken, sfeer heeft kunnen proeven, ons heeft gezien en gesproken.

Wanneer ouders contact opnemen met de school, omdat zij overwegen hun kind(eren) op OBS Meester Vegter in te laten schrijven dan wordt allereerst een afspraak gemaakt met de locatiedirecteur. In dit gesprek wordt informatie gegeven over de school en hebben ouders gelegenheid om vragen te stellen.

Het bezoek aan de school wordt afgesloten met een rondleiding en zo mogelijk met een kennismaking met de toekomstige leerkracht(en) van uw kind(eren).

Inschrijving

Tijdens het inschrijven van uw zoon/dochter moet een inschrijvingsformulier ingevuld en ondertekend worden.
Hierop staan gegevens van u en uw kind.